Ramadan Kareem (och annat kul)

Hej hej,

Nu var det nästan obehagligt länge sedan jag skrev i bloggen. Här i Dubai är det sommar och nästan 50 grader. Det är lite skojigt för sommaren i Dubai kan jämföras med vintern i Sverige. Det är för varmt för att vara ute så folk håller sig inne.

Min bror har varit och hälsat på den senaste veckan. Vi åkte till Abu Dhabi över helgen (samma hotell som mamma och jag bodde på över jul). Alltså exakt ett halvår senare, tiden flyger verkligen iväg här!

Den här gången passade jag på att vara frisk under hela vistelsen och njuta till max. Eftersom det är ramadan blev det dessvärre inga drinkar vid poolen, så jag besparar er sådana bilder.

FullSizeRender

Utsikt från “hiss väntrummet”FullSizeRender(1)

Mammis och Daniel

Hoppas att ni har det bra här hemma. Jag ser era fina sommarbilder på sociala medier och kan inte annat än att sakna den svenska sommaren, den är som ingen annan.

Leave a comment